TF-2.ORG Logo
Поиск по сайтуДобавить страницу в закладкиRSS
ГлавнаяФорумФайлыТорговляFAQСтатьиГрафика
Привет, Гость
  • Страница 1 из 1
  • 1
3- чи 4-штоковий гідроциліндр ЗІЛ: яка різниця й що краще
LarkovДата: Суббота, 27.09.2025, 09:43 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Новичок
Сообщений: 3
Статус: Не в сети
Підскажіть, будь ласка, ЗІЛ-130, 2003 рік. Заводський стояв 3-штоковий , знайомий продає б/у 4-штоковий «оригінал». Чи підійде він без доопрацювань? І взагалі, чи є сенс міняти кількість штанг – хіба не сильніше навантаження на раму буде? Хто експлуатує обидва варіанти, поділіться враженнями.
 
 
natanДата: Суббота, 27.09.2025, 09:47 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Новичок
Статус: Не в сети
4-штоковий гідроциліндр ЗІЛ дасть плавніший хід і менше «підгинає» платформу, але важить більше. Якщо рама ціла – ставте сміливо: кріплення ті ж самі, лише тяга коротша . Я б не брав б/у – хрому там майди не залишилось. Краще новий або відновлений: ціна питання десь 20 тис. грн, а гарантія рік. Замовляю на заводі, де й ЗІЛ-івські, і КамАЗ-івські циліндри роблять під ключ: https://xn----7sbgbeecaupba2b3agff3ag8i.com.ua/. Відправляю старий – через два дні отримую відремонтований, ще й ущільнювачі резервні кладуть.
 
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
При цитировании материалов ссылка на источник с указанием автора обязательна. Полное заимствование материалов запрещено.
Copyright © 2007-2025 TF-2.ORG | Разработка сайта - Создадим.Сайт | Хостинг от uCoz